woensdag 18 september 2013

Inspiratie genoeg

Na Sainte Marie weet je het niet meer... Moet je gaan art-quilten of toch al die antieke gaan maken, athans, je laten inspireren door al die schitterende quilts die er te zien waren.
Vooral de laatste tentoonstelling die we bezochten was geweldig: een enorme hoeveelheid antieke om van te watertanden! De één nog mooier dan de andere en nog steeds actueel qua stof en patroon. Of moet ik zeggen, weer. 

Of deze,

Welke eerst?
De mogelijkheid om wat leuks te kopen viel me een beetje tegen. Als je dol bent op de 19e eeuwse stoffen was er niet veel.
Gelukkig was Petra Prins er wel, daar haar boek aangeschaft met handtekening. Gelukkig zat haar co-writer in de tegenover gelegen stand van Den Haan en Wagemakers, dus ook van An Moonen een handtekening erin.
Probleem gecreëerd; naast het boek ligt het boek van Di Ford, waar begin ik??
Ik kan niet kiezen en wil alles uit beide boeken maken....
Pagina 1 dan maar gewoon?

Ik drink mijn cadeau van gisteren op en prik een model...manlief nam gisteren afscheid uit een bestuur en kreeg voor mij, die hem gedurende vier jasr zoveel avonden en weekeinden had moeten missen, een fles bubbels!

Van mij mag er nog wel een bestuurtje bij!
Intussen de laaste twee blokken van Saartje voorbereid en aan begonnen. Er zit een grote groep in de B&B te vergaderen, aan huis gekluisterd dus. Misschien nadat ik de lunch heb verzorgd nog een steekje...
Wordt vervolgd.

4 opmerkingen :

  1. Hoi Karen.

    Inderdaad ,onze stijl stofjes viel tegen ,
    Heb wel veel moois gezien,en ja eerlijk gezegd hihi
    Arts quilts zijn niet mijn ding ,maar er waren er wel mooie bij ,
    Allebei de quilts zijn mooi ,mijn keuze zo op nummer 2 vallen..
    Vooral in het theater daar hingen prachtige quilts,
    Hopelijk heb je samen met je vriendin ,fijne dagen gehad
    Hartelijke gr.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide Quilts zijn schitterend!
    Groetjes, RW & SK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze allebei heel mooi.
    Maar zou zelf voor nummer twee gaan. Niet dat ik er al veel verstand van heb. Maar nummer twee heeft wat meer variatie erin zitten.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen