donderdag 6 februari 2014

The day after...

Wat een werelddag was gisteren; Betty  met assistentie van Monica had iedereen aan haar lippen hangen! 


De ene na de andere quilt werd geshowed, sommige al helemaal af, sommige een top en een paar in blokken.

Maar wat voor blokken!
Phebe bijvoorbeeld, ik was het liefst gelijk begonnen!


Na de drukbezochte ochtendsessie was er een rustmomentje, even gezellig lunchen met elkaar...


Op heel veel blogs heb ik van alles gelezen, iedereen was enthousiast en had prachtige foto's. Volgend jaar weer!
Na de show nog een kleine afterparty, heel gezellig altijd met iedereen in de keuken rond de AGA.


Om vier uur was iedereen naar huis, vol quiltplannetjes en de tassen vol lapjes van Samsara uit Lisse. 


Niemand had nog kookinspiratie maar quiltinspiratie spatte van het scherm.

Vanochtend orde op zaken; theater is weer veranderd in borduurkamer, morgen RPW van 10 tot 16 uur.


De taarten zijn weer gebakken, de boodschappen zijn gedaan en de stagebegeleider is op controle geweest; nog één nachtje!

14 opmerkingen :

  1. Ja Karen, het leven gaat weer 'gewoon' door... Wat een gezellige foto's, ik heb mega genoten van de hele dag en ook ik ging met een stapeltje prachtige lappen naar huis...., voor volgende projecten....
    Heel veel plezier met de randjesdames en ik hoop je binnenkort weer te spreken op een woensdagbee..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karen, wat had jij alles ontzettend leuk en goed voor elkaar. Wij hebben genoten van het verhaal van Betty, maar ook van jouw goede zorgen en de leuke verrassing aan het eind. Veel plezier met de RPW-ers en ik kom vast nog eens bij je aanwaaien hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Karen het was SUPER ook dank zij jou goede zorgen en gastvrijheid.Wat is quilten toch een heerlijke hobby.Nou hobby het is meer dan dat.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat we ook nog even een kijkje bij jou in de keuken mochten nemen. Je sarah konden bewonderen en de opgevouwen lap op de tafel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was een geweldige dag, ik heb genoten! Van de gezelligheid, jullie gastvrijheid, de mooie quilts en verhalen van Betty. Ik zal er nog lang met veel plezier aan terug denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was een pracht! Schitterende quilts en leuk om weer vele bekenden uit de bloggerswereld te zien. Dank voor je gastvrijheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe had ik nog kunnen twijfelen of zo iets wel de moeite waard is..... Het was geweldig. Heerlijke middag gehad. Heerlijk nagenoten met koffie en de gekregen cakejes. Zalig smaakt naar meer. Betty was een geweldige vertelster. Knap hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zag er allemaal erg leuk uit Karen, misschien volgend jaar? als het fysiek beter met me gaat? Het lijkt me enig om je boerderij eens te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een feest daar bij jou en zulke mooie foto's!
    Wat had ik er graag bij willen zijn om mee te genieten. Komt vast wel een volgende keer.
    Fijn dat er op zoveel blogs zoveel mooie foto's staan.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het ziet er geweldig leuk, gezellig en MOOI uit, een Feestje!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik las het al op de verschillende blogs: het was een geweldig feestje! Ik ga nu al zeggen, dat ik volgend jaar een keer niet op kan passen...
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijke gezelligheid laat je weer zien.
    Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent geworden op Phebe als je die in het echt hebt gezien.
    Alleen het middenblok is al een quilt op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een dag met een goud randje om op terug te kijken
    Fijn weekeinden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een superdag lees ik wel op al die blogs. Jammer dat ik dat gemist heb want er was veel moois te zien. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen