maandag 8 september 2014

Wat een weertje

Na een berenklus zaterdagavond, een diner voor 65 man op locatie, was het goed rusten gisteren!
Alleen het vervoer naar de partij was al de moeite waard, alles met een originele parlevinker; de locatie was niet per auto bereikbaar, de boot kon wel voor de deur



Vandaag nog maar een dagje kalm aan, de vergadering die vanmiddag hier plaats vond van de frienshiplinkcommissie van mijn Soroptimistclub, hebben we ook maar varend gedaan. Kopje thee mee, vers cake-je mee en natuurlijk de hond.


Even een pit-stop in het blauwe huis om wat schalen terug te brengen. We hadden er zaterdagavond wel een paar nodig!


En voor de sla met oostindische kers uit de tuin,



Wat caloriënbommen....





Vanavond maar eens even de werkkamer ingedoken en opgeruimd. Een pakket uitgepakt uit Staphorst, waar ik vorige week langs kwam. Op weg naar Groningen was het de tweede stop, de eerste was bij mijn oudste vriendin in Zwolle, we fietsten al samen naar de middelbare school. Zij kent me als bijna geen ander en had dan ook HET cadeau voor mijn verjaardag, een prachtige biscornu!
In Staphorst heb ik een achterkant gekocht voor de AWS en wat FQ's. En kijk eens wat een plaatje dat maakt met mijn supercadeau!



De handen jeuken....


8 opmerkingen :

  1. Wat een leuke stofjes heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zie ik hier veel leuke en lekkere dingen! Prachtige stofjes! Moet wel lachen om die foto in de boot.... met een verstopte naaimachine... natuurlijk :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi sfeerplaatje!! Leuke biscornu, ik heb er ook twee zo, ben ik zuinig op!!
    Het was weer even aanpoten zo te lezen!! Heb jij een koksopleiding gedaan? Het ziet er altijd zo mooi en verzorgd uit!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Raak al in de stress als ik voor 10 man moet koken...
    Wat ziet het er allemaal mooi en lekker uit.
    mooie stofjes heb je gekocht. Ik heb daar de gordijnen van gemaakt in de slaapkamer van ons zeilmeisje en een kussen. Je speldenkussen is prachtig staat ook nog op mijn wensenljjstje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet alles er heerlijk uit! Je gasten hebben vast genoten! Mooie stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat heb je veel gedaan en wat zag het er geweldig uit! Ik kan me helemaal voorstellen dat je even een rustig dagje nodig had ;) De stofjes zijn prachtig, ben benieuwd naar wat je er mee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd alsnog, je bent erg verwend met een mooie lineaal, biscornu en lapjes. En dat mag ook, daar zijn verjaardagen voor. Geniet ervan........

    BeantwoordenVerwijderen