vrijdag 26 juni 2015

Ritje Dreischor

Het was geen rondje Dreischor voor ons maar een ritje. Gezellig met zeven meisjes op bezoek bij de Quiltster en met succes mag ik wel zeggen.


Twee achterkanten, een binding en de blauwe stof voor de Summer Sampler van Temecula Quilt, een paar lapjes voor Sjaan en een paar gewoon voor de heb! 
Eindelijk die inch lineaal en vulling voor als ik weer plakneigingen krijg... Zeer geslaagd dus!
Omdat ik vergeten was mijn navigatie bij te werken liep de weg anders dan gepland, wel leuker, want we reden de toeristische route over de westkant van de eilanden. Prachtig natuurschoon, veel vogels en helaas veel auto's. Concert at Sea was in volle voorbereiding; we moesten omrijden. Dus weer natuurschoon, polders, vogels en uiteindelijk Dreischor.
De andere auto met een Zeeuwse aan het roer was er al, ze zaten zelfs al aan de koffie!


Na in anderhalf uur behendig de winkel leeggeshopt te hebben wilden we in de buurt lunchen; het werd de museumtuin. Het broodje was heerlijk, de salades zagen er geweldig uit en de bediening was zeldzaam onvriendelijk en ongastvrij! Er zijn vast leukere tentjes in de buurt!
Het mocht de pret niet drukken gelukkig.

Eenmaal thuis snel de boot gestart om mijn hond te halen; ze logeerde in het Blauwe Huis bij zoonlief.


Snel aan boord en weer terug


Dachten we in Zeeland  veel mosselen én rapers te hebben gezien: bij ons leggen de meerkoeten ze op de steiger


Dat wordt een feestmaal!

13 opmerkingen :

  1. Mooie oogst uit Zeeland! Mooie dag voor zo'n ritje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was een soort schoolreisje dus, gezellig hoor.
    Die blauwe en groene rechts heb ik ook:) en dat boek had je toch al?

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kwam je denk ik bijna langs mijn huis als je de westkust nam, heerlijk ritje en een fijne winkel met prachtige mooie stofjes in "onze"stijl. Jammer van het museumpje, wij lunchen er ook vaak als we daar zijn en ik heb het altijd erg getroffen met de bediening en de vriendelijkheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dagje gehad volgens mij. Zie ik daar mijn bestelling tussen liggen 😊. Dank je karen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hè! Bij Marcha. Wat heb je veel moois gekocht.. inderdaad behendig shoppen ha ha ha.
    Lief van doe meerkoeten.
    Lieve groetjes
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hè! Bij Marcha. Wat heb je veel moois gekocht.. inderdaad behendig shoppen ha ha ha.
    Lief van doe meerkoeten.
    Lieve groetjes
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, jij als drukke zakenvrouw even een dagje er tussen uit. Is zo belangrijk!!!!
    Je kunt er weer tegen zie ik.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo belangrijk om een dag met een gouden randje tehebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, daar is het leuk shoppen! Gezellig winkeltje. Goed geslaagd in ieder geval.
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie/leuke lapjes heb je gekocht. Je hebt je netjes gedragen hoor!
    Jammer dat de bediening tegen viel op het terras. Is zo belangrijk. Gelukkig maken jullie zelf de gezelligheid.
    En heerlijk dat het weer eindelijk zo is dat we het water op kunnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk dagje! En het was vast niet verkeerd, die toeristische route.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt ze lekker laten wapperen. Leve de,gewone kaart:) maar leest els een heerlijk dagje

    BeantwoordenVerwijderen