woensdag 10 februari 2016

Nog drie nachtjes.....

En dan komt Juud, onder andere met haar schitterende cirkels


Ik mocht hem 10 dagen geleden op de bloggersbee al van dichtbij bewonderen! 
Ontzettend mooi...
Omdat er een paar zieken zijn gemeld, zijn er nog een paar plaatsjes op de ochtend vrijgekomen, grijp de kans als je de pronkstukken in het echt wilt zien.

Deze week staat, zoals ieder jaar deze week, in het teken van de stagiaire. Voor de Show and tell gaat ze druk koken en bakken. Vandaag voor het café had ze een appeltaart op het programma of vers gebakken wafels met slagroom en jam.
Handwerken is niets voor haar en ik denk dan ook dat ze vanavond na zo'n dagje gesnater met tuitende oren op de bank zit.
Eindelijk was er de mogelijkheid om mijn affe tops goed op de kiek te zetten, ieder op een stoel om op te houden en de derde maakte de foto's. Sjaan met witte rand waar de schulpjes nog moeten worden geknipt...


En mijn zwitser, de Blue and Gray uit het gelijknamige boek. Hij is reusachtig geworden en ik vind hem prachtig! Toch gaat hij naar kind 1 hoor!


Intussen werd er buiten flink gewerkt, de tuinhulpen hebben alle vruchtbomen gesnoeid en het pad over de dijk van gras ontdaan


Het blijft toch altijd bijzonder dat je zoveel gras weghaalt op plaatsen waar je het niet wilt hebben, en zo kunt verlangen naar een mooi stuk gras en dat gaat berelangzaam. Het is de natuur, kun je niet dwingen!
De kippen krijgen het voorjaar in hun kop, deze bouwt een nest in een pot waar bijna tulpen opkomen...


Ook dat is natuur, sterker dan het beest zelf. En zij zit zo gezellig op het terras.

En, ik ben bij met de 365 blokjes, soms denk ik lelijke woorden, maar het blijft leuk! Ienieminiblokjes, maar bij elkaar heel geslaagd!


Vanavond die van vandaag maar eens bij de punten nemen.

11 opmerkingen :

  1. Mijn koffertje staat gepakt! Tot zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik heb er zaterdag ook veel zin in !
    En je Blue and Gray is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig,wij hebben er ook heel veel zin in.Tot Zaterdag.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie gaan genieten van Juud, gegarandeerd!!!
    Veel plezier en groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your circles and nine patch are beautiful!
    Please put translate button on your blog, blogger lets you add them to your blog with many languages.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, je Sjaan, zo mooi en zo knap, top! En je zwitser, mocht hem iets kleiner vorige week al zien, vind hem geweldig. En dan ook nog de 365 dagen challenge.... wow. Ik zie je zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi je Zwitser en je Sjaan en helemaal bij met de challenge. Petje af! Tot zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin, tot m.n grote spijt kan ik morgen niet komen. Marja had je het al gezegd, en ik hoorde dat je het erg vervelend vond daar je een aantalstoelen over zalhebben. Hiervoor wil ik je m.n verontschulgiging voor aanbieden. Ik was het glad vergeten, en nu is m.n zaterdagal weer volgeboekt. Nogmaals sorry hiervoor. Zaterdag een fij e dag gewenst. Gr Ciska.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net gelezen op het blog van Judith dat het een geweldige dag is geweest.Kan ook haast niet anders met zoveel moois en dat in jouw prachtige omgeving waar ik nog steeds met veel plezier naar terug kijkt als ik mijn Stonefields ziet hangen over de stoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    BeantwoordenVerwijderen