zondag 9 juli 2017

Rood, wit en blauw




Je rood witte huiswerk afmaken in het blauwe huis, kan het hollandser?
Heerlijk weekeinde rommelen, bramen plukken en in de tuin werken! Prachtig zomerweer,

 
Dit in tegenstelling tot donderdagavond, een avond varen met de EVA en een bedrijfsbezoek. Het begon met een reuzenbui waardoor we een extra bedrijf bezochten. Terwijl we slechts zouden opstappen bij de Veense Bukker, kregen we koffie en thee in de winkel tijdens een gigabui! Hulde!


Met alle vrouwen aan boord, rondje polder, onweer en een bezoek aan Wagenaar in de oude veiling voor de bestuurswissel. Een onvergetelijke avond!


Eerder deze week was ik met Carina
In het blauwe huis; heerlijk genieten maar ook van alles voorbereiden voor de komende retreats en workshops. In tegenstelling tot vorig jaar was het droog!
Foto's in het gras op de dijk, hond geen probleem want geen modderpoten dit keer....


Hoe goed is het leven, dierbaren, zon en een rondje met de boot!


Vorige week de knoop doorgehakt voor eat betreft het bootproject; als je vijf weken gaat varen moet je wat te doen hebben. Een quilt gezien in Amersfoort, foto gemaakt en plannen gesmeed.


 Hiervoor zijn wybers nodig, heel veel,


Die maken we natuurlijk op de snijmasjien


Intussen zijn ze geplakt en per ster verpakt voor onderweg, wie weet heb ik er tijd voor....

Het café is gesloten tot 13 september, de laatste dag was overvol, zelfs een extra tafel! Vreselijk verwend met prachtige bloemen en mooie lapjes


En


Maar voor het 13 sepember is ga ik nóg iets leuks doen, met mijn moeder naar Zuid Afrika! Drie geeraties op safari, we gaan namelijk kind twee bezoeken in Kaapstad. En, als je er toch bent.....


Wordt vervolgd!!

5 opmerkingen :

  1. Wat leuk zeg met je moeder naar Zuid Afrika! Fijn dat dat nog kan. Mooi zo'n snij machine, alles strak gesneden , dat werkt vast heel fijn!. Mooi de Green tea in die rode kleur! Ik ben er ooit aan begonnen en niet afgemaakt! Groetjes en fijne zomer,Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke dagen weer en dan ook nog zo bijzonders in het verschiet! Geniet ervan, ben benieuwd naar de verhalen en zeker ook de foto's! Op naar de Big Five!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met de helft van dat soort plannen zou ik al een blij mens zijn. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! 3 generaties in Zuid Afrika. Zo fijn dat je moeder het nog kan. Wij zijn 4 weken daar geweest. Was onze mooiste reis. Ga er enorm van genieten. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karen,
    Weer veel leuks op je blog te lezen.
    Die mooie sterrenquilt staat ook op mijn WIM-lijst, maar net als jij wil ik het dan met eigen stoffen doen. Werkt het echt fijn, zo'n snijmachine ? Kun je hem ook afstellen in meerdere groottes ? Enfin, ik hoop het te zien in september. Tot ziens, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen